söndag 3 oktober 2010

Dagsutsikter

Det här är gårdagens ost och kex. Saltkristallampan älskar jag men bilden gör den inte rättvis. Samtidigt kollade vi programmet dansfeber, det är lite kul. Efter dansfeber somnade jag. Shoppingen tog hårdare än jag kunde ana tydligen.

Nu är det söndag igen och jag skulle gärna gå i skogen och plocka svamp. Men ja skog i Stockholm ja då är jag nog på fel plats. Mikael jobbar idag igen. Pappa hade ringt på hemtelefonen imorse om någon marknad här i Stockholm men ja jag låg och sov och mobilen hade dålig laddning så det blev ingen marknad för mig. Får hitta på något annat. Kanske städa och diska lite.

1 kommentar:

  1. Okej du tänker så?
    Jag tänkte mer att OM något skulle visats på KUB:et så skulle jag ha mer tid att läsa på vad kommande barn kanske skulle ha för extra behov, hjälp o.s.v.
    Att försöka vara så förberedd som möjligt och inte stå handfallen.
    Förstår du hur jag menar?

    SvaraRadera