torsdag 21 oktober 2010

Godmorgon! Och snart god helg

Hallå alla läsare!

Jag som tyckte att förra veckan gick snabbt. Denna vecka har gått ännu snabbare.. Imorgon är det redan helg och vi har inte så mycket planerat. Det känns skönt eftersom vi har varit rätt uppbokade på helgerna senaste tiden. Jag ser fram emot en lång sovmorgon tillsammans med Mikael på lördag, att ligga och kramas på morgonen är bland det bästa jag vet!

Som jag nämnde igår har Vincent börja sparka en massa. För det mesta är det trevligt och mysigt. Inatt fick jag dock känna på en hel del sparkar efter mitt toabesök vid tre tiden. Då blev man lite trött faktiskt haha! Låg säkert vaken i en timme och hade svårt att somna. Lilla unge du ska sova när mammis gör det! Får hoppas det blir en bättre natt i natt.

Idag går jag in i vecka 21. Inlägg om detta publiceras senare idag.


Raggsockor är otroligt skönt under vinterhalvåret, helst ska de vara hemmagjorda!

1 kommentar:

  1. Ja, denna vecka har verkligen gått superfort! :O Kändes som att det var fredag igår typ.. Hm, konstigt det där...

    Haha, jag hade gärna velat vara en "bullmamma" eftersom min mamma inte har varit det, men jag vet inte riktigt om jag skulle räknas som det ändå. Så ofta bakas det ju inte här ändå ;)

    SvaraRadera