torsdag 7 oktober 2010

Pappis



Igår när vi hade gått och lagt oss så var det precis som vanligt. Mikael lyssnar på magen, pratar med bebis och känner på magen som han alltid gör innan vi somnar. Men allt var inte som vanligt denna gång. Bebis gjorde väldigt tydliga fosterrörelser(som buffningar) och Mikael kände det. För första gången! Vad härligt att han får känna det. Det var väldigt trevligt för mig med eftersom bebisens rörelser var så tydliga. Snart kommer det nog sparkar! Jag har en aktiv liten pojke/flicka därinne tror ja. Åh vad mysigt när man får vara med om sånna här grejjer. Så verkligt men ändå så overkligt på samma gång. Min älskade lilla bebi!

Idag går jag och bebis in i vecka 19. Skriver ett inlägg om det senare idag och lägger upp bild.

3 kommentarer:

  1. Va mysigt!! Just de första buffarna/sparkarna är det ju något magisk med =)

    Hopaps du mår bra annars? Och tack för komplimangen! Du får gärn kika in idag igen och hjälpa mig lite.. Vet du ngt om LL design föresten? Ligger på Rudbecksgatan.

    kramis

    SvaraRadera
  2. Ååååh så mysigt! :D vill också, hehe

    SvaraRadera