måndag 4 oktober 2010

En flicka eller pojke?

En bild från bergstripen

En höstig köttgryta står just nu och kokar och jag är jättehungrig. Hade nästan glömt det men nedräkningen fortsätter, nu är det bara en vecka kvar tills Ultraljudet. Åh vad underbart! Jag och Mikael ser så himla mycket fram emot det. Ni mina kära läsare kommer också få veta vad det blir, om vi får veta vilket är högst troligt. Åhh tänk om jag bär på en liten flicka...Det är min dröm! Även om jag tror att det är en pojke. Ska bli sjukt spännande och kul i alla fall att få se lilla bebisen.

3 kommentarer:

  1. Ja, hon är så otroligt!

    Att få en dotter är verkligen speciellt, även om man kommer älska sin son lika mycket så är bandet till en dotter något helt otroligt.
    Ska bli spännande att få se vad du väntar!
    Jag trodde ju med på en pojke för min del, men se ut kom min höna!

    SvaraRadera
  2. jag tror du får en höna! mycket hönor nu ju!

    SvaraRadera