tisdag 5 oktober 2010

Kärleksförklaring

En favoritbild på oss från Rhodosresan i somras


Precis idag är det 9 månader sedan vi blev ett. Det är även 4 månader sedan vi blev sambo. Jag är glad att få vakna upp brevid just dig. Jag är glad att just du är pappa till mitt barn. Hon/han kommer att få en lika bra pappa som jag själv haft och det är otroligt vackert att veta! Du gör mitt liv mer helt och har gjort det sedan den dagen du traskade in i min värld. Tack för att just du vill leva dina drömmar med mig.

2 kommentarer:

  1. Ååh va gulligt skrivet och vilken superfin bild :) Jag är så dålig på att ta kort på mig o Oskar tillsammans tyvärr..

    SvaraRadera
  2. Jaha, och så blev det dagens gråt här! Nej, nu skojar jag lite... men jag känner klumpen i halsen, och tårarna som vill upp.
    Så så så vackert skrivet, Anna! Det är länge sedan jag läste en sådan vacker kärleksförklaring... och där jag mellan dina rader nästan kunde känna lite av den kärlek ni äger.
    Du har verkligen en unik gåva... att kunna förmedla sådan kärlek med de bokstäver som finns i alfabetet... det är en stor stor konst!

    Varm varm kram... från en tårögd en!

    SvaraRadera