måndag 18 oktober 2010

Gåvor i livet

Det finns två stora gåvor i livet. Den ena gåvan är att få dela det med någon, den andra är att få barn.

Innan min 24 års dag 20 mars 2011 är det sannolikt att jag fått båda dessa gåvor(bf 9 mars). Tänk att jag får båda dessa två gåvor inom loppet av 1 år. Jag är otroligt tacksam för att jag får uppleva detta. Innan jag blev gravid så sa jag till Mikael att det är inte säkert att jag kan få barn. Det är inte alla som får den gåvan och jag tog det inte för givet för min del heller. Mikael var aldrig orolig och sade att han visste att jag skulle kunna bli gravid. Pang sa det så var jag gravid! Jag är förälskad i det som växer inuti och jag vet att Mikael känner detsamma. Vi fick gåvan och det kommer jag att vara evigt tacksam för.

Midsommarbrud ovetande gravid

1 kommentar:

  1. Vad fint skrivet och fin bild! Livet kan allt vara underbart, och det värmer i mitt hjärta att läsa detta fastän jag inte känner dig! Man ska vara tacksam över det man har här i världen, för det är verkligen inga självklarheter.

    SvaraRadera