torsdag 14 oktober 2010

Vila och säga ifrån

Idag är jag helt slut. Det har varit mycket på senaste och jag har nog vilat alldeles för lite. Det märks alltmer kroppsligt att man är gravid nu på ett sätt.
Så nu får jag ta och sakta ner lite och tillåta mig att vila ut kroppen. Kanske det vore något att låta Mikael ladda ner lite filmer som jag kan somna till?

Något som jag även märkt som gravid är att jag har en större del "säga ifrån" i mig. Tex pekar jag finger allt oftare åt bilar som nästan kör på en när man ska gå över övergångsställen. Det är för att jag är mer skör när jag bär på Vincent. Vill inte att det ska hända honom något. Så därför kan jag bli riktigt förbannad när jag är i en hotad situation som det där med bilarna. Ingen ska röra min grabb! Så det så! Haha hoppas jag inte blir överbeskyddande.

3 kommentarer:

  1. Förstår hur du känner ang. att säga ifrån. Man kan bli riktigt irriterad på folk som inte tänker sig för..

    Du kommer snart känna sparkarna också, för de känns väldigt tydligt :D

    SvaraRadera
  2. Tycker det är lite äckligt att ta med sig, förstår inte riktigt varför man inte bara kan ta där för det var inte viktigt att det var morgonurin sa de :)

    SvaraRadera
  3. Grattis, läste nu att det bli en pojke!!!!!! Hurra!!! Kram.

    SvaraRadera