torsdag 28 oktober 2010

Sysselsättning

Här var det makrill igen. Makrill på smörgås är underbart gott! Ett bra sätt att starta morgonen på. På bilden ser ni bara en liten smörgås men den andra har redan slinkit ner.
Idag är vi redan inne på torsdag och imorgon blir det helg. Det ser jag fram emot. Mikael har ju varit sjuk i veckan så jag har ju haft sällskap men idag är han iväg och jobbar igen så helgen är ju såklart efterlängtad. Föresten har jag fått svar från ett volontärjobb på en kvinnojour. De är intresserad av mig och vill ses för en träff i början av november. Hoppas verkligen på detta nu. Det skulle göra mig mer sysselsatt och det skulle kännas meningsfullt!

2 kommentarer:

  1. tack! tycker det är så sött när man ser lite uppifrån, för det är som en liten knapp till navel som börjar kika ut :P

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas det blir något med kvinnojouren :)

    SvaraRadera