onsdag 13 oktober 2010

Ibland behöver någon annan se möjligheterna åt en

Jag är helt slut efter mötet på arbetsförmedlingen. Vi pratade lite om tiden som är kvar innan Vincent kommer. Jag vill ju ha något kortare vikariat eller gå som timvikarie. Hon menade även att jag kan söka jobb jag inte trott skulle gå som tex assistent på skola osv. Ska även nu ta och börja ringa runt till Socialkontor m.m. Det känns lite bättre efter att ha varit där. Kändes som hon såg vissa möjligheterna jag inte vetat om eller trott på.Efter mötet tog jag bussen mot Bromma center. Har ett tag gått och tittat på en varmare mössa åt min lilla grabb. Men det har inte funnits varmare mössor till små bebisar. Men nu har det börja komma in!


På hm hittade jag denna mysiga skapelse i storlek 50/56 för 49.50 kr .

Fick en förfrågan idag om det är försent att tävla om presentkort värde 150 kr. Om det dyker upp fler intresserade under dagen så kan jag öppna tävlingen igen.

4 kommentarer:

  1. Ja jättesköna! jag kan också bara ha några av mina trosor nu för tiden, typ dom i den här modellen. Hotpants rullar upp sig så äckligt och stringtrosor blir som en tråd som skär in i sidorna. Så detta är perfekt, mitt i mellan :D

    SvaraRadera
  2. Ja, jag trodde inte det, men jisses! Det är överväldigande! Vill prata om det jämt men det går ju inte ;) då tröttnar mina vänner haha!

    Vincent är superfint! En tjej som gick i min föräldragrupp och som fick barn samma dag som jag fick med en liten Vincent! :)

    SvaraRadera
  3. Nämen, det är alltså en liten pojk ni väntar på! Vad roligt =)

    Nu mår jag bättre igen och tar nya steg!
    Hoppas du också mår bra??!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. va kul att det kändes bra hos arbetsförmedlingen! Vilken fin mössa du hittat åt pojken :) Vincent är ett fint namn, hade det som förslag förut men sambon avfärdade det direkt ;) Så kan det vara om man är två som ska fatta beslut hehe. Men nu har vi Edvin som pojknamn som favorit, och det känns mer rätt för min del :)

    SvaraRadera