fredag 15 oktober 2010

En bok om dig

Igår fick jag en riktigt trevlig överaskning. Jag vann nämligen en bloggtävling och priset var en bebisbok!


En bok där man som förälder kan lägga in bilder och skriva om utvecklingen med sitt barn. Så nu ska Vincent ha sin egen bok. Min lilla grabb. Kom ut nu och gör fotavtryck i våra liv. Haha nemen kom inte ut såhär tidigt. Kom ut när du är färdigbakad såklart! Ska bli fantastiskt att få samla bilder och dina framsteg i en liten bok. Ännu mer fantastiskt att få uppleva de stunderna med dig.

Något jag längtar efter just nu är när vi får sovmorgon både jag och mikael imorgon och han kan känna dina rörelser. Du är ju en aktiv liten krabat på morgonen! Och de stunderna är också fantastiska!

1 kommentar:

  1. Annas inspiration15 oktober 2010 kl. 16:35

    fin bok & skoj med en gosse :-)

    Ha en mysig fredag!

    SvaraRadera