fredag 14 januari 2011

Äntligen helg!

Vad jag har längtat hela långa veckan! Nu när Mikael är på jobbet och jag inte orkar arbeta något mer pga rygg m.m. så går tiden sakta. Har börjat inse att jag måste ha saker att se fram emot tiden som är kvar av graviditeten. Så imorgon ska jag och Mikael kanske till något museum. Eller kanske rent av att det blir ett besök på Cosmonova om vi kunde låna hans föräldrars bil. Vi ska nu hitta på lite mer speciella saker på helgerna att se fram emot som inte har med bebis att göra. Man behöver tänka på något annat annars blir man galen!

Idag ska jag ta och baka inför blivande besök som kommer och fikar när vi fått lillgrabben. Jag har tänkt att baka kladdkakemuffins med dumlekola i. Någon som har tips på annat man kan baka inför dessa besök?

1 kommentar:

  1. Mm, det lät ju för gott. :) Bullar och småkakor är ju alltid trevligt att ha hemma till bebisbesöken. :) Lätt att plocka upp o tina med. :)

    SvaraRadera