onsdag 19 januari 2011

Rejält höggravid och hungrig

Hej på er nu idag går jag och lillgrabben in i vecka 34! Mer om det kommer senare under dagen.

Igår var älsklingen världens bästa. Jag har börjat blivit en rejält hungrig höggravidis! Och har haft kvällsdagdrömmar flera kvällar om mannagrynsgröt, om hur gott det skulle vara och praktiskt att ha hemma om jag vill äta någon gång på natten. Haha! Galen blir man av denna graviditet alltså. Kanske har en craving trots allt? Mikael gick i går kväll och köpte mannagrynsgröt till mig. Helt underbart att ha en sådan sambo som min! Och gröten var smaskens! Åt det till frukost också!


Nu ska jag ta och baka kolakakor till framtida bebisbesök! Uppdaterar med bilder från bakningen senare. Kram så länge!

3 kommentarer:

  1. Önskar att jag hade fått cravings, lite småtokigt ju men inte fick jag det inte:)

    SvaraRadera
  2. Hihi ja, jag förstår det! Men om du föder i samma vecka som mig så har du bara några få veckor kvar :D snaaaart!

    SvaraRadera
  3. Har också varit lite galen i mannagrynsgröt!! Och även risgryns.. Hört fler som är det också. Sååå gott:)

    SvaraRadera