tisdag 18 januari 2011

Lustig navel

Hej kära läsare, idag är det 50 dagar till beräknad födsel. Tänk 50 dagar det känns inte så mycket.

Igår kväll när jag och Mikael låg och pratade i sängen innan sovdags så började vi larva oss, mest Mikael. Han var så otroligt rolig och framkallade så ordentliga skratt att jag grät. Det var inte det enda han framkallade. Naveln pluppade ut när jag skrattade så häftigt och då skrattade vi båda ännu mer. Tänk vad lustig naveln kan bli när man är gravid. Trodde aldrig att den skulle pluppa ut men jo den gör det om jag tar i med magmusklerna eller skrattar häftigt. Snart pluppar den kanske ut helt utan att jag framkallar det.

2 kommentarer:

  1. Ha ha.. va roligt...sådär håller vi också på, men än har den inte rikgtigt "pluppat" ut.

    Mitt sf mått i vecka 32...var just 32 sm. :) Inte i överkant eller så, men det vara bara det att det ökat så mycket på så kort tid...så vi får se vad det visar nästa gång. :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag tycker det är såå gulligt med "utpluppad" navel! Min är däremot extremt djup sedan innan, så jag tror inte att den kommer pluppa ut faktiskt, men jag hade inte haft något emot det :)

    SvaraRadera