tisdag 18 januari 2011

Jätteroligt

Ni blir allt fler som läser min blogg och det är jätteroligt tycker jag. Och jag blir så glad varje gång ni kommenterar mina inlägg. Vissa av er besöker jag varje dag och önskar att man kunde ses irl för ni verkar vara så fina människor. Tack för att ni stiger in hos mig, det värmer och glädjer mig. Nu när det är en hel del nya läsare så kanske en frågestund skulle sitta på sin plats eller att jag gör något inlägg där jag berättar mer om mig själv.Vore roligt om ni skulle berätta vad ni vill läsa mer om.

Bild från nyår 2010

Ha en fin tisdagskväll.Nu blir det löste med älsklingen.

1 kommentar:

  1. Ja jag har också tänkt på det, ska prata med läkaren när jag ska dit på återkontroll. Vore skönt att veta att man har något hemma som hjälper om det kickar in när man är ensam :) Kram

    SvaraRadera