måndag 24 januari 2011

Kvällsdrömmar

Godkväll på er !

Trots trötthet är jag på rätt bra humör idag. En trevlig sak är att vi kanske ska få låna en bil ett tag. Jag sitter och kvällsdrömmer om att införskaffa ramar på Ikea till en fotovägg vi länge har tänkt att fixa över sängen. Sedan kanske man kan åka till ställen som City gross och Babyland. Äventyr med bil är något man verkligen uppskattar när man inte har bil. Men snart ska vi ta och fixa en egen bil. Snart snart och det är underbart.Ikväll blir det att titta på Halvåtta hos mig, Konferensresan och dricka varm mjölk.
Det blir en skön måndagskväll!

Lillgrabben har lagt sig på vänstersida, vilken sida låg/ligger er bebis på?

4 kommentarer:

  1. Högersida är favoriten här ;)

    Vet ni vad för sort bil ni ska köpa?

    SvaraRadera
  2. Våran lilla ligger med rumpan precis strax vänster om naveln, och fötterna ut i högersidan :)

    SvaraRadera
  3. Ja gud vad skönt det är med bil! Speciellt om man ska storhandla eller åka till Ikea, man åker ju gärna inte buss då och absolut inte som höggravid :)

    Det är så kul när dom lägger sig sådär och hela magen blir helt sne, haha! Min bebis ligger med rygg och rumpa på höger sida och sparkar hejvilt på vänster :)

    SvaraRadera
  4. Min lilla trivs bäst på höger sida, alla sparkar kommer långt ut, högt upp till höger :)

    SvaraRadera