torsdag 20 januari 2011

Snart är vi helt redo

I förrgår köpte vi en Bilbarnstol som vi sett på Blocket, det finns verkligen fina bilbarnstolar att fynda där så det är ett tips att kolla!I början hade vi väl inte så mycket funderingar på att köpa en bilbarnstol men nu så har vi insett att vi kommer att behöva en då vi troligen kommer att köpa en bil till sommaren.

Här är vårt nya tillskott:
En Akta Graco bilbarnstol med bas 0-13 kg, endast 300 kr på blocket.

Det vi har kvar nu är:

Fler underlakan till vagn och spjälsäng
Ersättning för bebis ifall att
Termometer
Alvedon för småttingar
En gosedjur som spelar melodi
2 babykuddar
Barnvagn + skötväska är på ingång, beställt men väntar på leverans mer om den skriver jag om när den levererats.
Ihopvikbar badbalja från Babyland ska vi få av Mikaels föräldrar inom snar framtid

Snart är vi helt redo att ta emot dig vår lilla guldklimp. Det känns fint!Ha en fin fortsatt kväll, imorgon är det fredag!

2 kommentarer:

  1. Hej igen. Ja Vi är beräknade till den 29 mars! :) Så vem vet kanske blir det ett aprilbarn.. :) Fin bilstol! Tyckte ditt förlossningsbrev var bra! Bra o få lite tips för jag vet inte alls hur jag ska formulera mig. Vet knappt själv hur jag vill ha det... :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att snart ha allting klart! :)

    Ne eller hur, jag tycker också att detta är en perfekt (års)tid att få barn på :) Men du har släkt i Örebro..? Kanske kan hitta på något till sommaren, babysim på Gustavsvik eller något om du ändå åker hit vill säga..? Jag tycker det hade varit roligt om man kunde ses iaf! :)

    SvaraRadera