torsdag 27 januari 2011

City gross here we go


Nu har vi en bil i 3 veckor som vi lånar. Woho! På lördag ska vi till Ikea och köpa ramar och troligtvis en nattlampa för blöjbyten osv på nattetid. Vi ska även till Babyland på söndag för att införskaffa det "sista" till lillgrabben nämligen underlakan till säng och vagn bla. Men idag blir det första äventyret med bilen. Nämligen en storhandling på City Gross. Jag har aldrig varit där men jag har hört väldigt fina saker om det. Hoppas på att finna finfina köttbitar! Hehe kanske det kan bli någon fin köttbit och klyftpotatis imorgon kväll. Oh jag blir hungrig!

Vi ska även en tur med bilen imorgon, men än så länge håller jag det hemligt för er läsare. Ska bli kul i alla fall!

2 kommentarer:

  1. Ja, det var riktigt mysigt med lite bebissnack och så :) Snart är du där med! Känner du andra gravida eller är du med i någon föräldragrupp så du träffat någon där? Alltid bra med annat folk i samma situation som man kan snacka av sig med :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Var du kanske på Citygross i Kungens kurva? Där var jag idag nämligen, haha. Älskar att storhandla där, gör det varje månad :) Passar alltid på att handla massa kött!

    Skönt att ni kan ta er runt och handla det sista nu!

    SvaraRadera