torsdag 13 januari 2011

Vecka 33



Nu är vi inne i vecka 33 jag och lillgrabben.

Egna tankar: Jag känner mig extremt höggravid. Jag är inte smidig för fem öre och längtar tills min kropp är fri. Jag äter även som en häst! Har haft en hel del förvärkar sen några dagar men har inte velat nämna det i bloggen förrän nu. Enligt barnmorskan kan detta vara en indikation på att lillgrabben tittar ut tidigare. Vi får se.


Info från familjeliv.se skippar jag från och med nu. Det som händer är att jag och lillgrabben växer, that's it kan man nog säga.

3 kommentarer:

  1. Hehe ja de har du helt rätt i - att det som händer om dagarna är att ni båda växer.

    Förstår att du inte velat skriva om det, men hoppas han stannar några veckor till så det inte blir några komplikationer för er!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  2. nu går det fort..lycka till med allt..kram PT Sofia

    SvaraRadera
  3. Jag som älskar rosa. Allt ska vara rosa i min värld, hihi :)

    Jag hoppas förvärkarna lugnar ner dig. Lilla pyret måste ju stana några veckor till iaf!

    Kram kram

    SvaraRadera