tisdag 11 januari 2011

Min BB-väska är klar

Väskan är så klar den kan vara. Den röda är lillgrabbens väska och jag tänkte skriva mer om den ikväll och visa lite bilder.

Min väska består av:
En neccessär med följande innehåll:
schampo,tandkräm,tandborste,Elisabeth Arden creme för läpparna,hårsnoddar,duschgelé,mikrolax och deodorant.
Amningsinlägg
Små våtservetter
Diadem
Mjukt toalettpapper
2 paket Bindor- Libresse Goodnight Maxi
Doftljus
Förlossningsbrevet
Avslappnings cd
1 paket riskakor
1 paket torkade aprikoser
1 tröja
1 amningslinne
1 amningstopp
3 par Trosor
3 par strumpor


Saker till BB-väskan som ska packas ner precis innan vi åker:
Kamera + Batterier
Smoothies i småflaskor
Annan mat till både mig och min sambo
Dator + mobilt bredband
Hårborste
Pass/ID
Mobil + laddare
Bankomatkort
Badrocken
Mammatights
Mystofflor
Smink:Foundation + Mascara
Juice
Tändare till ljus
Champagne till Mikael


Angående det mobila bredbandet så har jag tänkt att uppdatera här på bloggen på förlossningen och BB. Däremot får vi se i vilken utsträckning.

2 kommentarer:

  1. Skönt att ha ordnat med BB-väskan! :) Jag lär vänta tills sista sekund. Nej, inte riktigt kanske hehe men BF känns såå långt borta för min del ;)

    Jo det är väl ganska annorlunda att ha så många barn, men för mig är det inte annorlunda eftersom jag växt upp tillsammans med mina 9 syskon :)

    SvaraRadera
  2. Ångest! Jag har inte packat bb-väskan ännu xD
    Är det vanliga väskor ni ska ha med er eller skötväska?

    SvaraRadera