fredag 21 januari 2011

Utmattad


Ja jag blir helt enkelt fysiskt utmattad av knuffandet,tryckande och bökandet från min lilla pojke. Stundtals är det hur mysigt som helst och man älskar varje rörelse. Medan andra stunder vill man ha det lite lugnt.

Idag är det i alla fall Fredag! Veckan har gått så segt men nu är det äntligen helg. Så skönt att ha en massa tid tillsammans med Mikael igen. Få sovmorgon tillsammans, äta frukost ihop och bara ha det allmänt mysigt. Ikväll blir det att äta god mat och se en film.


Muffinsformarna jag använde till kakorna igår är från IKEA för er som undrar.

2 kommentarer:

  1. Ja jag fick hem det för ungefär 1,5 vecka sen! Konstigt att du inte fått ditt än, verkar som att det är många som fått det :S

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig. Det är så härligt att få känna dessa underbara små rörelser, samtidigt som man i bland kan bli lite trött på dom, då man tex vill sova å så. Just nu har kotten hicka.. och även de små rörelserna kan i bland vara lite irriterande.. då dom aldrig verkar ta slut! :)

    SvaraRadera