onsdag 19 januari 2011

Tacksamhetslista

Jag känner mig lite risig idag. Troligen har jag lite feber. Men det ordnar nog upp sig . Idag har jag tänkt att köra en bebis/graviditet fri bloggdag. Ibland kanske ni läsare behöver en paus från det också. Dagen till ära började jag med ett tävlingstips som ni ser nedan i inlägget innan. Nu tänkte jag köra en tacksamhetslista då det var längesen jag gjorde en. Det är bra att påminna sig om tacksamhet i livet tycker jag.


Just nu är jag tacksam över:


- Att vi troligtvis ska besöka Cosmonova i helgen vilket känns roligt

- Att jag sluppit influensa än så länge

- Att lönen snart kommer igen

- Att helgen närmar sig

- Att min sambo ställer upp otroligt mycket

- Att jag har så nära till Bromma Blocks(köpcentrum)

2 kommentarer:

  1. Nu mår jag mycket bätte igen. Så himla skönt att ha lite kraft och ork igen!
    Hur mår du själv? Allt bra med magen?
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag är också så tacksam över sambo! :) vad skulle vi göra utan dom!?

    SvaraRadera