lördag 15 januari 2011

När dagen inte blev som den var tänkt

Dagen började bra då jag och min sambo hade sovmorgon tillsammans med massa kramar. Sedan var det inte vår dag. Det blev inget besök på Cosmonova, det sket sig. Ibland går det inte som man tänkt sig. Istället blir det riktig mysmiddag ikväll med entrecote, klyftpotatis, sockerärtor och persiljesmör. Man får göra det bästa av dagen som inte blev som den skulle. Vända dagen genom att göra något positivt.

Cosmonova ska vi kanske ta nästa helg istället. Imorgon ska vi iväg och hälsa på vänner som har tvillingdöttrar som är ca 5 månader. Vi har inte setts på länge och det ska bli fint att träffas igen.

Ha en fin lördagkväll nu mina kära läsare!

1 kommentar:

  1. Hahah ja herregud, syns det? :P Idag var jag tvungen att byta BH´n jag köpte förra veckan till en storlek 70F, det är ju helt sjukt stort egentligen! Till skillnad från många andra tjejer som tycker att det är kul med de stora och fylliga brösten man får av mjölken så tycker jag mest att det är jobbigt :(

    SvaraRadera