söndag 2 januari 2011

Dagens förberedelse inför ankomst

Dagen startade som de senaste dagarna. Väldigt sent dvs runt 12-tiden hehe! Men det är skönt att få sova länge och ligga och mysa ett tag innan man går upp. Idag har jag och Mikael varit på Waynes Coffie på Bromma Blocks och fikat lite. Sedan drog vi till Coop där jag fixade grejjer till bb-väskan och nappflaskor m.m. till lillgrabbens ankomst. BB väskan vill jag ha klar inom en snar framtid , jag tycker det känns tryggt och skönt! Mer om den kommer jag skriva om och visa bilder på när jag är klar.

Två gröna av den större variant MAM-nappflaska fick det bli 54:- st på Coop. På Babyproffsen kostar de runt 100:- st så man kan verkligen fynda genom att köpa sådana här saker på vanliga mataffären. Det är verkligen ett tips från mig att kolla på mataffären först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar