onsdag 5 januari 2011

Idag hände det

Jag köpte ett amningslinne och en amningstopp på min shoppingtur. Och jag är grymt nöjd med dem och tror de kommer bli perfekta för mig att amma i.


Båda dessa är från Polarn och Pyret. Toppen kostar 345:- och linnet 295:-. Dyra men jag tror verkligen det kommer vara värt det.

På shoppingen blev det även inhandlat strumpor,mysbyxor, en bh, trosor, doftljus och byxorna till lillgrabben som jag visat i inlägget innan. Jag pratade även med en ung kvinna på Twilfit angående amningsbehåar och jag funderar på att köpa det innan i alla fall men att se till att ha en så pass stor så det kommer att räcka när mjölken rinner till. Känns bra att få rådgivning och tips i affären när det gäller just amningsbehåar.

3 kommentarer:

  1. Ohja du gör rätt i som lägger lite extra pengar på amningskläder, man bor i dom sedan så de är värt det sedan :)

    SvaraRadera
  2. Hehe okej, ne jag tror att det blir en flicka.. :P Men som sagt, vi får se.. :)

    SvaraRadera
  3. Verkar bara vara min man som är sådär lat då, jag får tjata på han i flera veckor innan han tillslut går med på en klippning och då ser han ut som ett fågelbo i huvudet med sitt stora mörka hår, haha :D

    SvaraRadera