lördag 1 januari 2011

Ett bra förslag en nyårsdag som denna


Min sambo gav för en stund sedan förslaget att vi skulle ta en liten promenad. Jag hade tidigare tänkt tanken under dagen så jag var glad att han frågade. Idag har jag känt mig otroligt seg och trött, ont i huvudet, lillgrabben har varit vild i magen och sedan har jag fortfarande lite svårt det här med andningen men jag antar att han ligger och trycker på lungorna. En promenad och en dusch senare känns det bättre än förut, superskönt!

Nu är det dax att fylla på lillgrabbens matförråd hehe. Ha en fin första kväll på detta år!

2 kommentarer:

  1. ja, eller jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om det :D Vi ammar henne var tredje till var fjärde timma, byter blöja när den verkar kissig eller när hon bajsat (och det hörs kan jag lova, haha), som är ungefär lika ofta som matningen :D Kram

    SvaraRadera
  2. Jag känner också av andningen.. Helt otroligt vad fort man blir anfådd :/ Men vad gör man inte? :D

    SvaraRadera