torsdag 20 januari 2011

Vecka 34

Nu är vi inne i vecka 34 jag och lillgrabben

Egna tankar: En vecka närmare att träffa vår lilla pojke. Tiden går i snigelfart just nu men det är kul att gå in i en ny vecka! Jag känner mig megagravid och mindre smidig för var dag som går. Har ont i ryggen och en del värk i magen. Foglossning håller sig borta vilket jag är så tacksam för. Det känns som att magen har sjunkit ner nu och det har blivit lite lättare att andas. Som vanligt längtar jag otroligt mycket efter vår lilla pojke!

Vecka 33



Vecka 34

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig mage du har! Och grattis till ny veckan, som du skriver - en vecka närmre målet nu!

    SvaraRadera
  2. Ja magen din ser verkligen ut att ha sjunkit! :) Grattis till den nya veckan! Har ni något kvar att greja med inför lillkillen eller är allt klart? Kram

    SvaraRadera