fredag 3 juni 2011

4 juni är för alltid ett speciellt datum

Idag är dagen före dopet. Det är idag jag ska städa det sista här hemma inför dopet och vi ska dekorera borden ute i den gemensamma trädgården(vi bor i en förening) där vi har partytältet uppställt. Jag kommer visa er senare idag hur det blir inför dopfesten imorgon.

Förra året var detta dagen innan jag tog min socionomexamen. 2010 den 4 juni tog jag examen och det är bland det största jag varit om. Nu är Vincent det största som jag varit med om i livet och jag tror att få barn kommer alltid vara det största. Tänk att jag skulle sitta här året efter och döpa min son. Det trodde jag aldrig. Jag tänkte alltid innan att det kunde vara svårt för mig att få barn. Mikael däremot var helt övertygad om att jag skulle bli med barn på direkten, vilket jag sedan blev. Jag kommer stå där i morgon med min son och visa upp honom, jag kommer vara så stolt och jag tror att det kommer vara nära till tårar. Imorgon är dagen då vi välkomnar vår son till livet.


Igår provade jag att lägga Vincent på amningskudde och då var han ännu starkare i kroppen. Han var väldigt nyfiken och tittade sig omkring då han såg så bra. Det borde ni prova om ni har amningskudde.(Bilden är suddig men det var omöjligt att ta en bild när han skulle kolla med huvudet åt alla håll hihi.)


Kram!

3 kommentarer:

  1. Spännande med dop imorgon!!!

    Så söt han är, han har ändrat sig mycket tycker jag på bilderna du visar:) Kul att se!!!

    SvaraRadera
  2. Det kommer blir en sån fiiiin dag gumman :)

    SvaraRadera
  3. Mysigt med dop!
    Vi ska ha en Namncermoni för Lion i slutet av augusti är det tänkt. :)

    Kram!

    SvaraRadera