fredag 17 juni 2011

Inredning och Fredagsmys

Äntligen är vi inne och myser jag och Vincent. Vi har varit ute i det gråa och regniga vädret som har dykt upp. Det gillas inte så mycket men det är mysigt att få komma in i värmen medan regnet faller ner mot fönstret. Vi var på Coop och införskaffade mat till kvällen. Ikväll ska vi äta god mat, hallon och så blir det extra mycket kramar och pussar på Vincent. En riktigt fin Fredagskväll med andra ord!


Grönt är skönt! Dessa fina kuddfodral köpte jag igår på Jysk, de kostade mellan 20-35:- st. Löparen köpte jag på Mio för 29:-.


En överblick över vår etta.


Ha det fint så länge!

5 kommentarer:

  1. aha typiskt förstod nästan att det försvann när jag missade att fylla i den där säkerhetskoden.. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev men ja jag har lite svårare att hitta tid för skrivandet nu när man är på semester. Men va roligt att du saknar de :) Vi ska också ha fredagsmys här nu, jag och min förkylda älskling. Hoppas ni får en fin fredagkväll och en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Tack :) ja så tänker man nu.. och alla som jag träffar säger också det att nu kanske det är sista gången vi ser dig med magen :P Känns lite konstigt att det är så nära!
    Vi ska också ha en myskväll idag.. Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  3. Ja, det verkar bli en lång liten tjej det där - som mamma och pappa :D

    SvaraRadera
  4. Vad ni är duktiga som samsas i en 1a :) Jag och min sambo behöver lite mer utrymme. Nu bor vi i en 2a på 65kvm men känner att vi behöver större! Tänkte försöka köpa hus nästa vinter :)

    Du måste förresten komma på nästa träff, 27 juni! :D

    SvaraRadera
  5. Inte dåligt att Ni klarar av att bo i en etta!! Samtidigt så kräver ju inte lillen speciellt mycket yta nu i början. Vi bodde ju i en två innan vi hittade huset och det funkade ju... men Oj så skönt det var att flytta ändå! :)

    SvaraRadera