fredag 24 juni 2011

Akalla by


Vi har nyligen kommit hem från Akalla by. Det var ett ganska trevligt midsommarställe men det slår inte stället där jag firade midsommar när jag var liten. På landet är det en annan sak det där tycker jag! Men man tager vad man haver. I alla fall så slog vi oss ner på filtar i gräset och hade lite picknick. Vi var väl runt 10 personer, Mattias m. familj, min svärfar och Rickard med familj. Vad härligt det är med barn! Dem leker och stojar, blir ledsna och snabbt är dem glada igen. Vincent fick sin första ballong också. Klart han ska ha det sa jag till Mikael hehe. Nu blir det att marinera kött och göra grillspett inför kvällen.



Ha en fin kväll nu för det tänker jag ha!

1 kommentar:

  1. Den där munkjackan har H också. Så himla fin.
    Vad mysigt ni verkar ha haft det!

    SvaraRadera