tisdag 14 juni 2011

Gemensam trädgård

Härligt men svettigt var det ute! Det är rätt mysigt i den gemensamma trädgården vi har. Det finns en hel del bär där bla vinbärsbuskar,rabarber, hallon,smultron och krusbär. Härligt sedan när det är moget för att äta! Det var där vi hade partytältet när vi hade själva dop festen. Tackkorten jag suttit med idag är klara nu också. Skönt! Idag är en sådan dag jag längtar lite extra tills Mikael kommer hem. Vilken tur att det bara är ungefär 2 timmar kvar.


Vincent hänger i trädgården med mamma.

5 kommentarer:

  1. Har ni haft sånt finväder ni! Skönt :) Gud vad gott med en massa trädgårdsbär!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Ja, attans att det kostar pengar och är bökigt att ta sig till sthlm ensam.. Verkade som att ni hade en mysig bloggträff, men men. Det kommer kanske fler tillfällen. Vi ses ju iaf kanske i sommar ändå, det ska bli kul. Ser fram emot det! :)

    Vad härligt med en massa bär i trädgården! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Idag har det varit nästan perfekt väder tycker jag :D Jag är så glad för att min sambo fått semester nu, i 2 veckor, så nu kan vi vara hemma tillsammans. När har Micke semester?

    SvaraRadera
  4. Ja visst är den underbar! :D

    Så mysigt det ser ut i det lilla tältet, måste köpa ett sånt åt Lova också, men hur är det, måste de stå i skuggan eller kan man ha de i solen om man bara kollar så det inte blir för varmt där inne? :)

    SvaraRadera