torsdag 30 juni 2011

Rea


Vincent i vagnen när vi var i Örebro.

Godmorgon!Först vill jag säga att det är jätteroligt att höra vad ni kallar era små. Det var allt i från lilla E,sötnos, plutten, lilleman,lillkorven,fia,challe-valle,skrutten och lillfisen. En massa söta smeknamn!

Sent igår kväll kunde jag inte låta bli rean på Zara. Jag har i flera veckor tänkt att köpa en mysdress därifrån och nu var den på rea så då kunde jag verkligen inte låta den vara när den kostade 129:- istället för 229:-. Den är så himla fin! Den är nu slutsåld och det finns ingen bild på den längre men här är en länkning till inlägget där Madeleine skrev om den.

Denna vecka har varit väldigt lugn förutom besöket i Örebro så jag funderar på att dra iväg på något. Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar