lördag 11 juni 2011

Jag har unnat mig själv!



Sedan Vincent föddes så har jag inte unnat mig själv så mycket. När jag varit och shoppat har det nästan jämt blivit kläder och annat till honom. Men igår när jag var ute och shoppade hade jag bestämt mig innan att jag skulle unna mig själv denna gång. MQ där jag hade presentkort hade väldigt mycket rea så jag köpte två linnen, en tröja till mig och en t-shirt åt Mikael. Han har inte heller unnat sig så mycket så jag unnade mig åt honom. Sedan var jag på Åhlens och köpte ny mascara och mango bodyscrub(märket bodyshop). Jag är en sådan som älskar bodyscrub, speciellt på sommaren! Med detta inlägg vill jag uppmana andra mammalediga att unna sig själva också. Man behöver sätta sig själv främst då och då för att vara en bra mamma som har energi och är glad.

Min lilla familj ska hitta på något idag med vad det får vi se! Hoppas ni har det soligt och kom ihåg att unna er en bodyscrub! Hehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar