torsdag 16 juni 2011

Dagens mamma och shopping




Dagens mamma med lite lockigt hår som jag gjorde av flera små flätor på båda sidorna igår. Håret är torrt, jag måste ta och fixa något bra schampo igen.Framöver har jag tänkt att ni ska få mer bilder på mig här i bloggen .

Jag och Vincent har idag varit på en kort promenad till Jysk. Där har dem passande nog rea just nu. Jag köpte lite saker jag tänkte visa er sedan. Efteråt gick vi till Mio som ligger precis bredvid, jag fyndade ett par saker även där bland annat till vår balkong. Inne på Mio så har dem Waynes Coffie här i Bromma. Det är trevligt med ett fik och möbel/inredningsaffär i samma lokaler! Där njöt jag av en smoothie och en toast. Vincent var lite gnällig ett tag men allt blev bra när han fick sitta i famnen. Han börjar bli mer och mer nyfiken och vill se världen. Min lilla goding! Klart du ska få se världen, mamma och pappa ska visa dig allt!

3 kommentarer:

  1. Jätte kul med bilder på dig :) Jag har också tänkt att det är för få bilde rpå mig i bloggen men jag lyckas liksom inte få till det när det kommer till att fota mig själv.. Men, men..

    Är Vincent på bättre humör idag?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag som en bra idé!! J

    ag tar ju en del kort på mig "själv" (då jag ju är ensam mycket) och vissa kanske tror att jag gör det för att jag är självgod!!

    TVÄRTOM... jag vill visa att man kan vara helt NORMAL som mamma med det fördelar och brister man har efter en förlossning!! Jag är INTE perfekt :) Sen tycker jag själv att det är roligt att se andra som bloggar på bild och antar att detsamma gäller mig! ;)

    SvaraRadera