måndag 27 juni 2011

Dagens mamma och positiv respons


God kväll!

Jag har fått en del positiv respons med inlägget om hur en dag kan se ut för Vincent med matrutin, sovrutin m.m. Vilket är jättekul! Jag har tidigare inte skrivit så mycket om och hur jag/vi sköter Vincent och inte så detaljerat kring annat som har med honom att göra. Jag tror att jag har varit rädd för att någon ska döma mig hur jag gör. Men alla gör vi på olika sätt och alla barn är så olika även om de går igenom en massa gemensamma utvecklingssteg. Vore det intressant att läsa mer om hur jag tar hand om Vincent och lite mer detaljerat? Kommentera gärna och säg ditt! Är det något annat du vill läsa mer om eller tycker är intressant redan i min blogg så kommentera gärna kring det med.

Idag har jag och Vincent hängt på Bromma Blocks. Det blev lite allt möjligt införskaffat. En ny bh till mig, kläder till Vincent, en liten kanna som man har mjölk i m.m. Härligt att penningen har kommit nu! Imorgon bär det av med tåget redan 07.09. Jag tror vi kommer få en riktigt fin dag imorgon!

6 kommentarer:

  1. Det är kul att läsa om hur andra föräldrar gör tycker jag! :) Det är så himla olika också hur mycket de sover, äter och så vidare! Man kan få nya idéer :)

    SvaraRadera
  2. Det är ju så härligt med rutiner! För både små och vuxna! Fina ni är :)

    Hoppas att ni får en fantastisk dag imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tycker absolut det är roligt att läsa om hur andra gör, och skulle aldrig döma! Alla bebisar fungerar ju olika och sådär :)

    SvaraRadera
  4. vad fina ni är ihop :) det är roligt att läsa om andras rutiner. än så länge är det ju inte så mycket rutiner med henry, det är hans mat- och sovklocka som gäller :)

    SvaraRadera
  5. Jag älskade det inlägget, du får gärna skriva mer om sånt :)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker det är så skoj att läsa om andras rutiner, tips, utveckling, framsteg osv. Så fortsätt med det :-) Du kanske kan ge mig nå tips på nattning. Lillan sten vägrar sova om vi inte vyssar henne eller om hon ligger på mitt bröst. Sen om hon somnar vaknar hon av att jag lägger ner henne. Och så fortsätter det tills vi tillslut klarar det, jobbigt är det :/

    SvaraRadera