onsdag 1 juni 2011

Absolut torr

För några månaders sedan blev jag buzzador. Att vara buzzador innebär att man får vara med i kampanjer och prova produkter gratis. Sedan ska jag som buzzador buzza om produkten. Buzza innebär att jag kan skriva i min blogg om den, berätta och diskutera den med vänner, familj och bekanta. För någon vecka sedan kom jag äntligen med i en kampanj nämligen Absolut torr.


Igår buzzade jag när jag träffade Therese och Gloria.
Absolut torr är en antiperspirant som håller i 7 dagar. När du strykit på den så behöver du inte använda din vanliga deo och du kommer inte att svettas under den tiden. Denna kan även användas till handsvett och fotsvett och finns på apoteket för ca 65 :- . Senare kommer jag blogga om vad jag tycker om produkten. Andra kampanjer som varit för buzzadorer är tex: Dove, Natusan, Lumene, och Nestle.

Om du också vill testa produkter gratis och buzza om dem gå in HÄR och ange gärna annae100 som tipsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar