lördag 18 juni 2011

Detta har vi längtat efter så mycket!


Så här fin har balkongen blivit nu.

Nu är klockan kring 8 på morgonen och jag har precis vaknat. Jag vaknade av mig själv men strax efter vaknade Vincent. Han har börjat vakna lite tidigare ibland. Det är alltså idag vi ska lämna Vincent till hans morfar och hans särbo här i Stockholm. Första gången sedan han föddes som vi ska få vara Anna och Mikael för ett helt dygn. Vårda relationen och få slappna av. Igår var det tom lite pirrigt. Man känner nästan att man ska iväg och göra något olagligt hehe. Men detta kommer att bli toppen! Så ikväll när ni inte ser mig här då kommer jag kanske ha en pina colada i handen och blicka ut över skärgården. När vi ses igen kommer massa uppdateringar om hur det var.


Kram på er!! Så hoppas jag ni väntar ivrigt!Hehe.

3 kommentarer: