onsdag 15 juni 2011

Vår förmiddag


En liten liten fot som skapats i min mage. Man kommer aldrig förstå sig på mirakel. Det är fantastiskt hur livet är!

Vi har haft en mysig förmiddag jag och Vincent. Vincent vaknade redan vid klockan 8 idag och sedan ville han inte somna om. Vi har på förmiddagen tagit en dusch och efter den fick Vincent lite babymassage. Han var dock mest intresserad av Biet från Libero som vi fått på BB som vi har över skötbordet. Nu sover Vincent,han har förresten börjat snarka. Är det någon som känner igen det från sin bebis?

Under tiden Vincent sover så tänkte jag fixa mina naglar. I slutet av graviditeten hade jag superfina och långa naglar. Jag minns att de var så fina när jag blev igångsatt för snart 3 månader sedan. Men när vi kommit hem från BB så filade jag ner alla så att det skulle bli lättare vid alla blöjbyten. Nu saknar jag mina naglar så får se om jag ska ha lite längre nu. Man vill ju känna sig fin!

5 kommentarer:

  1. Är inte speciellt förtjust i det men är man tvungen så är man....

    SvaraRadera
  2. Edison har snarkat enstaka gånger bara... då har han säkert haft nåt i halsen tänker jag :)

    Så fin bild! Bebisfötter är väl underbart!

    SvaraRadera
  3. Jag kommer försöka ha fina långa naglar så långt det bara går trots kommande blöjbyten :)

    SvaraRadera
  4. Min tös snarkar för det mesta. Och började med det för typ 1 månad sen :) rätt charmigt tycker jag hihi

    SvaraRadera
  5. Edvin kan "snarka" om han har handen för näsan typ, så gulligt :D

    SvaraRadera