fredag 10 juni 2011

Älskar Fredagar

Kära läsare! Sol ute och sol inne hoppas jag!

Jag är en sådan som verkligen har börjat älska Fredagar. Som student och singel längtade man absolut till helgen men man var så fri att göra vad man ville alla dagar så man hittade på speciella saker på vardagarna med. Nu längtar jag alltid till just Fredagar. Det är då Mikael äntligen kommer hem för att umgås bara med oss .Vi äter oftast lite godare då och så är det så härligt att få vara tillsammans hela familjen. Men nästa helg ska vi för första gången ut på egna äventyr jag och Mikael sedan vi blev föräldrar. Det är då vi åker på kryssningen. Det ska bli så härligt! Linnea och Owe är verkligen supertrevliga att umgås med. Längtar!



Dagens bebis

Idag ska jag och Vincent ner till Bromma Blocks. Jag ska kolla en del på MQ där jag har fått ett presentkort. Sedan tänkte jag titta på lite annat smått och gott. Efter helgen så ses vi tjejer! Och jag har fått ett råd av Therese att vi fixar med oss mat innan vi möts vid tunnelbanespärrarna vid Slussen på måndag. Så fixa mat osv och ta med ett fint humör så ska jag be att det blir bra väder hehe.

2 kommentarer:

  1. Ja samma här - ääälskar fredagar! :D Så fin Vincent är och så långt hår han har, hihi :) Kul att du och Mikael ska hitta på något ensamma tillsammans, önskar mig det också men det blir nog när Edvin slutat amma. Jobbigt att behöva pumpa ur mjölk o frysa in för det kommer typ 20 ml efter 10 min pumpande och det kommer man ju inte långt på :/ Trevlig helg, kram!

    SvaraRadera
  2. Ja och det är så himla kul att handla när allt är så billigt.. man kan klicka hem hela sidan typ, haha :P
    Ja imorgon är det vecka 39 som gäller och än har jag inte kännt några förvärkar eller så! Men det kanske kommer snart.. förhoppningsvis :) Hur mår Vincent då? Han växer så det knakar ser jag!

    SvaraRadera