söndag 12 juni 2011

Vädergudarna hörde mig


Kan vara bra att ha kontanter med sig imorgon om man vill köpa jordgubbar vid något stånd!

Värmeböljan blev lite jobbig tycker jag!Så skönt med en molnig dag. Någon som håller med? Imorgon däremot så hoppas jag på en fin dag med sol. Då är äntligen bloggträffen som jag "tjatat" om här på bloggen sedan februari. Men att få träffa nya människor här i Stockholm skrev jag redan om den 16 juli 2010 när jag var nygravid.

"En sak jag har tänkt på de senaste dagarna är att jag skulle vilja komma i kontakt med andra som bloggar och väntar barn i början av nästa år. Vore roligt att följas åt och kanske ha gravidträffar där man kan prata om graviditeten och det som väntar. Har du en egen sådan blogg eller har du tips på någon annan blogg? Vore roligt om personen bor i Stockholm eller i närheten av Stockholm. Då jag är nyinflyttad här i Stockholm har jag inte något nätverk att tala om egentligen utan det är min pojkväns nätverk. Därför vore jag väldigt glad att få träffa och lära känna andra i samma fas i livet."

Nu har jag lärt känna mer vänner här i Stockholm och det känns väldigt kul.Ska bli kul att få träffa er imorgon och lära känna fler!
Förresten jag söker nya bloggar, har du en favorit får du gärna tipsa om den!

3 kommentarer:

  1. vilken söt liten Vincent du har =)
    jag har en med fast betydligt större han är född 09 hihi

    SvaraRadera
  2. Din Vincent är väldigt söt han med :)

    Ses imorgon!!

    SvaraRadera