tisdag 7 juni 2011

Lugnt i värmen,och 6 dagar kvar till bloggträff

Hej på er!

Vilken värme Sverige har fått! Jag och Vincent har varit ute på vår gård men både han och jag har varit i skuggan. Jag är nog en sån tjej som gärna är i skuggan! Vi har bara tagit det lugnt idag efter den fullspäckade helgen. Ibland är det skönt att bara ta det lugnt helt enkelt!


Såhär hittade jag Vincent igår morse.

Idag är det bara 6 dagar kvar till Bloggträffen. Vi ska vara på Djurgården och jag tänkte att vi kan mötas kl 12 vid tunnelbanan vid Slussen. Ni som ska med, kolla gärna er mail så ska jag skicka ut mitt mobilnr så att ni kan nå mig och så kan ni maila ert nummer. Hoppas vi får trevligt och soligt den dagen!

2 kommentarer:

  1. Jag har försökt ringa dig och sms: a dig. Jag skickade två mess till dig innan jag fick ditt men dom verkar ju inte ha kommit fram och när jag ringer bara tutar det? Hur som helst.. Veckan är ganska fullspäckad för min del men imorgon tänkte jag höra med dig om du vill följa med på en ute dag (det var det jag skrev i ena messet). Jag, Ameah och Leeloo ska till ett bad i Farsta fär en vän till mig jobbar på ett fik. Vi ska väl mysa i skuggan, äta glass, lunch och kanske bada :) Jag i alla fall, i te Ameah ;) Du och Vincent är välkomna att följa med. Finns micro för Vincent också. Kram!

    SvaraRadera
  2. vad mysigt med bloggträff ! :)

    SvaraRadera