onsdag 9 februari 2011

Barnmorskebesök vecka 36

Godkväll

Nu är vi hemma igen. Det blev tapas även efter detta besök hos barnmorskan. Det gick bra hos barnmorskan även om blodtrycket var lite lågt men inget som var farligt. Vi fick en baby bag hos henne idag också. Ska visa innehållet för er läsare imorgon tänkte jag.

Här är värdena för vecka 36:
Blodtryck: 100/70
Bebis hjärtslag: 135-140
SF mått: 36 cm


Jag fick även hem Vintonnappen jag vann i en tävling hos Malin idag. Det är ett litet hjortron på, söt!

Update: Jo jag glömde berätta att lillgrabben nästan är fixerad, lite ruckbar men inte mycket. Kul när det händer saker!

2 kommentarer:

  1. Ja, jag klarar oftast mina egna kläder men på Jolie kan jag få byta flera gånger per dag :)

    Skönt att lilleman nästan är fixerad nu!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack! :D Jag har nog väldigt "fint" hår, sådär glatt liksom, som mest hänger, är tunt och flygigt hehe :P

    SvaraRadera