onsdag 2 februari 2011

En tur till fik

Dagens första inlägg blev lite sent idag. Nu i eftermiddag så blev det en tur till ett fik i Sundbyberg. För mig blev det en räkmacka och en latte. Jag ska nog ta tag i att ladda upp lite bilder ikväll som vi ska framkalla hos FUJI för bland annat ramarna vi ska ha ovanför sängen. Kommer bli så fint tror jag. Det är härligare att ha bilder i ramar än album tycker jag. Detta för att man får se bilderna varje morgon man vaknar!


Måste även visa denna bild där man kan få ett hum om hur nära vi bor Bromma Blocks(köpcentrum)

Flaggorna som ni ser är XXL(norsk kedja med sportartiklar, jakt, fiske m.m.) Ungefär där är Bromma Blocks fast en bit till vänster. Fågelvägen har vi väldigt nära. Nu som höggravid kanske det tar ca 15 min att gå, 10 när man inte är höggravid. Bromma blocks kanske vore något att besöka om det skulle bli en bloggträff i sommar. Bra anpassat för nyblivna mammor och deras bebisar.

1 kommentar: