tisdag 1 februari 2011

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Sanne som är nybliven mamma till lilla Oliver.

* Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat i 2 år, på denna blogg har jag bloggat sedan april 2010.

* Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Jag har i nuläget 17 st bloggar jag följer.

* Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
De flesta bloggar jag läser handlar om mammaliv och graviditet där de berättar om sin vardag, tankar, mode, matlagning, tips m.m.

* Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det vet jag inte faktiskt.

* Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?

Jag använder mig av sunt förnuft. Jag tror inte att det är bra att lämna ut för mycket av sig själv.

* I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Det är extra roligt när man får många kommentarer kring något speciellt inlägg men mest bloggar jag för att jag tycker att det är kul och ger mig något.

* Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?

Nej det har jag inte ännu men det vore roligt att göra det.

* Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?

Ja om man utelämnar sig för mycket kan det bli skadligt.

* Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?

Nackdelar är om man får en kommentar som är negativ eller sårande men det händer ytterst sällan.

* Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?

Jag kommer att fortsätta så länge jag själv tycker att det är kul och ger mig något. Om jag bloggar om 2 år kan jag inte svara på.


Jag vill nu utmana
Jossie som även hon har en gravidblogg med bf 24 februari.

1 kommentar:

  1. Åh, då får jag anta denna utmaning då hehe :)

    Nej, jag har inte börjat baka än faktiskt, har du? Jag kommer nog hinna äta upp allt då, hehe. Ne, men grejen är den att vår frys är väldigt, väldigt full.. Så vi lär ju äta upp lite så det får plats lite bullar och så där i.. :)

    SvaraRadera