måndag 14 februari 2011

Shoppingtur

Idag har det inte hunnits med så mycket bloggande. Jag har nämligen varit på en trevlig shoppingtur och fika med lillgrabbens blivande extra mormor(pappas särbo). Hon ville köpa en babyfilt så det valde jag ut idag och så fick vi en badcape. Vi ska fika snart framöver igen, det ser jag fram emot! När jag kom hem hade Mikael städat hela lägenheten, snacka om underbar han är! Jag är så tacksam över att jag har han i mitt liv!

Visar er babyfilten och badcapen imorgon. Godnatt!

3 kommentarer:

  1. SV: Vad är det du behöver hjälp med? :P Har tyvärr inte tiden att göra en design till dig men om det bara är något du undrar hur man gör så hjälper jag gärna. Kram

    SvaraRadera
  2. kikar in och önskar en god morron :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du har också blivit stor ;-)
    Tycker också han får ta och komma snart. Är nyfiken på honom. Kommer du lägga upp bilder på honom?

    Hoppas att du mår bra, du ser fantastisk ut!

    Kram

    SvaraRadera