tisdag 8 februari 2011

Längtan

Godkväll!

Har legat i sängen en hel del idag. Det blev ingen träff med pappas särbo, känner mig för dålig för det. Imorgon väntar ett barnmorskebesök men jag vet inte om jag orkar dra dit om jag känner mig såhär men kanske jag kan få en ny tid.

Igår fixade jag till våra ramar som vi ska ha ovan sängen. Ovan ser ni smakprov på det. Kommer att visa er det färdiga resultatet senare framöver.

Nu längtar jag tills sambon kommer hem och kan pyssla om sin sjukling!

1 kommentar:

  1. Usch då, hoppas du blir bättre snart.. :/ Inte kul att va dålig, och speciellt inte såhär sent i graviditeten..

    Ser ut att bli fint med ramarna iaf, jag ÄLSKAR fotoramar, hela vår lägenhet är full av sådana haha :D

    Hehe, ne Liten hoppade inte, men rörde sig så himlans mycket.. Förstår inte vad det var med den, hehe. Men känns som att den kommer vara stark när den väl tittar ut så mycket som den tränar inne i magen hehe :)

    SvaraRadera