lördag 5 februari 2011

Sovhörnan

Nu har vi äntligen lika lakan i sängen så nu törs jag visa vår säng vi köpte förut för ett antal månader sedan. Vi har även hängt upp några tavlor där som vi hade på ett annat ställe i lägenheten förut. Det blev fint tycker jag! Senare ska jag ta och köpa något fin överkast från indiska. Jag gillar verkligen den orientaliska stilen! Mer orientaliskt kommer det bli med tiden i vårt hem. Nu ska jag börja förbereda maten inför vårt besök av pappa och särbo. Vi hörs senare idag!


3 kommentarer:

  1. Åh vad fint gumman! :) Älskar tavlan i mitten, sååå snyggt! Älskar också den orientaliska stilen. Det går alltid hem!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Fint det blev! Och jag vill också köpa lika lakan, men det blir aldrig att jag får tummen ur, haha. :) Fast nu sover jag ju i soffan, så de spelar inte så stor roll nu ändå hehe. Och Indiska har ju suupermycket fint, dock kan det vara väldigt dyrt där tycker jag :/

    SvaraRadera
  3. Tjusigt! Älskar såna skyltar som ni har ovanför sängen! Inez Gynette har en där det står "Prinsessa"!

    kram!

    SvaraRadera