torsdag 24 februari 2011

Om bloggning efter förlossningen


Första bilden på oss hehe..

En rar vän och bloggläsare Jossie undrade om jag kommer att publicera någon bild på min pojke när han kommit och om jag kommer att blogga om honom . Jag tänkte att det är nog fler som undrar hur jag ska göra.

Jag kommer att publicera bild på honom när han tittat ut och berätta om tiden på BB och skriva en förlossningsberättelse. Jag kommer sedan att fortsätta att blogga om honom och ha bilder på honom i bloggen. Bloggen kommer delvis handla om mitt nya mammaliv men även om massa annat. Snart kommer jag att få njuta av bebisbubblan och då blir det lite mindre bloggning kanske men det får ni stå ut med någon vecka. Längtar så otroligt!!

3 kommentarer:

  1. Jag förstår ett energin börjar rinna ur dig. Du får försöka hitta på saker de dagar du orkar för att stilla sinner och vila de dagar du är helt slutkörd för att vila kroppen :D Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att få läsa hur du tänker ang bloggandet. Jag är inne på samma spår som dig, men vi får se helt enkelt :)

    SvaraRadera
  3. kul att du tänker fortsätta med bloggandet sen !! :) vi är ju nyfikna på pyret !

    SvaraRadera