tisdag 15 februari 2011

Modell för en dag

Goddag!
Idag känner jag mig glad. Jag blev nyligen uppringd av thestudio.se. En tjej från Örebro som jag känt i ganska många år har troligen varit på Modell för en dag och sedan rekommenderat mig. En höggravid hehe. Min första tanke var att jag är gigantisk just nu och att jag snart ska föda. Men kanske det kan vara något roligt att göra med gravidmagen medans den finns där.

På deras hemsida kan man läsa
Inbjudan via en vän
"Har du blivit uppringd av oss och inbjuden av en vän genom rekommendation är besöket kostnadsfritt.Ditt besök hos oss inleds med att en professionell makeup läggs av en av våra duktiga makeup-artister. Du får även tips och råd om hur du själv enkelt lägger en snygg makeup. Makeup-artisten anpassar sminkningen utifrån dina färger, ansiktsdrag och kläder. Du får sedan möjlighet att köpa de fina bilderna som tas om du så önskar".

Man får även ta med andra så jag tänkte väl om Mikael kunde följa med. Hon som ringde upp mig ska ringa upp mig imorgon igen. Får se hur jag ska göra. Behöver en tid ganska snart isåfall.


Här är bilder på babyfilten och badcapen jag fick igår. Filten är världens mysigaste och mjukaste! Och ljusgrönt är så fint!


2 kommentarer:

  1. Jag blev också uppringd av dem en gång, en tjej som jag gick med i högstadiet som hade satt dit mig på en lista. Men jag tackade nej då fotograferingen skulle ske i göteborg, och det är lite väl långt att åka bara för fotografering.. Men jag tycker absolut att du ska göra detta, fan va bra de kan bli! :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag har en likadan filt till bebisen, fast brun. Den är super gosig..

    SvaraRadera