fredag 11 februari 2011

Nu kan sömnen bara bli bättre eller?

I natt har jag knappt inte fått sova. Har endast sovit väldigt ytligt och kanske har jag totalt sett sovit 2-3 timmar men inte i sträck. Så idag ligger jag här i soffan och är helt förstörd, är sjukt trött, ont i huvudet, fortfarande sjuk och ont i fogarna(bäckenet). Att vara sjuk och höggravid är ingen hit så se till att hålla er friska.

Jag och lillgrabben idag

Fredag idag i alla fall och älsklingen kommer hem tidigare , med sig kommer han att ha frysta hallon, apelsiner och alvedon. Tur att jag har honom! Nu ska jag försöka sova!

5 kommentarer:

  1. Usch då låter inge vidare, förutom det där med att din sambo kommer hem tidigare - det gillas! Min kommer också hem tidigare, runt 22 istället för efter 24, jippie :)

    Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Samma status här idag :/
    Hoppas du kunde sova en stund!

    SvaraRadera
  3. Okej, jamen då är det nog sammandragningar som jag känner då :) Häftigt!

    Krya på dig!!

    SvaraRadera
  4. Haha ja jag ska försöka uppdatera bloggen innan vi åker in till BB, annars får jag skicka ett sms ;)

    SvaraRadera