lördag 12 februari 2011

En tur till MIO


God lördag på er !

Det var någon som hörde min önskan om bättre sömn i natt. Jag har fått sova betydligt bättre i natt och jag börjar även att krya på mig. Idag har vi varit och hämtat paketet med vinsterna till tävlingen jag hade så för de som vann så kommer paketen nästa vecka. Efter det tog vi en sväng in på Coop och därefter MIO. MIO ligger ju precis vid oss nu, det kanske är runt 500 m dit. De har riktigt fina lampor där som jag blir sugen på och andra fina möbler och prylar. Efter att vi kikat runt lite så tog vi en fika på Waynes Coffie. Jag bjöd Mikael, han är verkligen värd det!

Vi hörs senare ikväll mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Det lät som en mysig lördag :)

    Svar: Det förstår jag, våran bebis "får" inte heller komma den 20:e för då fyller min lillasyster år ;) Men förhoppningsvis så har eran lillkille kikat ut innan dess :)

    Ja, jag tycker socionom verkar väldigt intressant. Det är väl rätt många områden man kan arbeta inom när man är utbildad till det? :)

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Det är jätte bra med mig.. Här satte förlossningen igång redan i v. 36+ 4 så vi ligger på BB, helt fantastsikt!

    Hur är det med dig gumman? Har du blivit frisk?
    Massa kramar från mig och Lill- tjejen!

    SvaraRadera